Ja s’han retirat tots els contenidors de fems del polígon d’Inca. Aquesta actuació forma part de la segona fase d’implantació de la recollida selectiva iniciada ara fa prop d’un mes i mig. Les empreses no podran deixar els contenidors al carrer, per evitar que s’hi acumuli fems, i hauran de separar els residus.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa