Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'oficina de Caixabank va tancar fa unes setmanes i en el seu lloc l'entitat només ha deixat un caixer automàtic
En un any han tancat a les Balears unes 80 oficines bancàries. Això està afectant molts clients que veuen com es queden sense cap sucursal prop de casa o amb l’únic servei d’un caixer automàtic. És el cas des Pla de na Tesa, a Marratxí.
L’oficina de Caixabank va tancar fa unes setmanes i per això, en cas que hagin de fer un tràmit que requereixi atenció personalitzada, els clients s’han de desplaçar fins el Pont d’Inca o Son Ferriol. Els veïns se senten indefensos.
En un any as Pla de na Tesa hauran tancat les dues oficines que hi havia: la de la Caixabank i també la de Bankia, on ara hi ha una immobiliària.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores