Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Hi ha 300 mil evacuats i milers de cases cremades pels tres incendis actius a l'Estat
A Califòrnia, el foc avança imparable per tres fronts. Ja són 31 les víctimes mortals. Se cerquen més de 100 desapareguts i devers 300.000 persones han hagut de ser evacuades.
Milers de cases han quedat reduïdes a cendres. Al nord, el denominat incendi de “Camp Fire” està sent el més devastador i mortífer de la història de l’Estat. El fort vent i la baixa humitat previstos per les pròximes hores no ajudaran gaire a l’extinció.
El foc a Califòrnia continua sense control. Cinc dies després d’originar-se les flames, només una quarta part de l’incendi està controlat al comtat de Butte, al nord de l’Estat. Conegut com “Camp Fire”, és el més gran i destructor dels que hi ha actius. Ha calcinat 45 mil hectàrees, ha arrasat per complet poblacions com Paradise, de 26 mil habitants, i n’amenaça moltes més, ubicades en zones boscoses. La recerca de cadàvers s’intensifica. Els darrers els han trobat dins cotxes i en cases reduïdes a cendres.
Al Sud, a prop de Los Angeles hi ha dos incendis més. “Vivim a una nova “anormalitat” i coses així i pitjors seran part del futur que ens espera”, ha dit el governador de Califòrnia, Jerry Brown.
Només el 10% del conegut com “Incendi de Woolsey” està contingut. En quatre dies ha devorat més de 3.300 hectàrees en una zona a on hi ha àrees residencials densament poblades i populars, com Malibú.
El tercer foc, el “Hill Fire”, també al Sud de l’Estat, ha obligat a desallotjar unes 300.000 persones.
Els tres focus són molt lluny, encara, de poder ser controlats. Fa més de 210 dies que a Califòrnia no hi plou de manera significativa i a més les pròximes hores està previst que les ratxes de vent superin els 100 quilòmetres per hora.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat