Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Les localitats de Thumana, al nord de Tirana, i de Durrës són les més afectades
Almanco ja són 40 les víctimes mortals pel terratrèmol que va sacsejar Albània aquest dimarts, mentre que es calcula que la xifra de desapareguts ronda els 15.
Les localitats de Thumana, al nord de Tirana, i de Durrës, a la costa adriàtica, i prop de l’epicentre, han estat les més afectades. Els equips d’emergència han pogut rescatar vives 45 persones entre les runes dels edifices esfondrats.
El sisme també ha provocat més de 650 ferits i enormes danys materials. Les operacions estan essent complicades per les repetides rèpliques. Se n’han registrades més de 500 en les hores posteriors al sisme. Més de 500 rèpliques s’han registrat en les hores posteriors al sisme.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi