Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Es confirmen els primers turistes procedents de la península que s'haurien contagiat a Palma
Amb un desena de positius, Salut confirma que el brot és de salmonel·losi. Ja hi ha 70 persones afectades i es confirmen els primers turistes procedents de la península que s’haurien contagiat a Palma i després tornaren a les seves cases.
Això ha obligat a donar l’avís al Centre Coordinador d’Alertes i Emergències Sanitàries (CCAES), dependent del Ministeri de Sanitat. Segons ha declarat Patricia Gómez, Consellera de Salut, “en el moment en què la Comunitat Autònoma té persones afectades d’altres Comunitats Autònomes, evidentment tenim l’obligació de compartir aquesta informació i s’ha comunicat al Ministeri”.
Segons les darreres dades del Servei d’Epidemiologia, 33 són dones i 37 homes. També hi ha infants. Sis dels afectats són menors de 14 anys; i 21 més, tenen entre 15 i 20 anys. Patricia Gómez defensa l’actuació de la Direcció General de Salut i assegura que s’ha actuat “amb celeritat” a l’hora de tancar el restaurant.
A més, s’ha mostrat disposada a comparèixer davant el Parlament, tal com ha demanat aquest dijous el Partit Popular. Els conservadors volen que expliqui la seva gestió pel brot davant “l’alarma social” que considera s’ha generat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores