Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Aquest projecte es durà a terme amb part dels doblers recaptats amb l'Impost de Turisme Sostenible
L’assentament dels Closos de Can Gaià podria convertir-se, l’any que ve, en un parc arqueològic, perquè la gent conegui de prop com vivien els nostres avantpassats fa 2.500 anys. Aquest projecte es durà a terme amb part dels doblers recaptats amb l’Impost de Turisme Sostenible.
També es construirà una Naveta a mida real.
Avui, coincidint amb la setena edició de la Diada: Closos Viu Prehistòria, multitud d’al·lots, acompanyats dels seus pares i familiars, han participat en els tallers que s’hi han dut a terme. Hi han fet eines, après a cuinar pa com a la prehistòria i han descobert ossos i ceràmiques enterrats.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores