Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El club ha fet oficial el fitxatge del tècnic basc, que signa per les pròximes tres temporades
486
El Mallorca ha fet oficial avui dilluns el fitxatge de Jagoba Arrasate. L’entrenador basc signa un contracte amb el club vermell fins al 2027.
“Després d’aquesta etapa tan meravellosa a l’Osasuna, per la qual estic tan agraït a tota la gent de Pamplona, ara emprenem un altre repte, un altre projecte, i hi estic molt il·lusionat perquè això és el que vol qualsevol entrenador: construir alguna cosa”, ha assegurat Arrasate en declaracions al club.
Jagoba Arrasate és el tercer entrenador que fitxa Pablo Ortells pel Mallorca. El tercer que arriba avalat pel seu passat i amb l’objectiu de fer que el Mallorca faci una passa endavant. Si Luis Garcia Plaza arribava a Son Moix per ascendir a Primera i Javier Aguirre per consolidar-lo a la màxima categoria, ara Arrasate hi arriba a la recerca d’estabilitat a l’elit del futbol espanyol. Estabilitat que es tradueixi en bon joc damunt la gespa i, com a mínim, tranquil·litat a la classificació. Això és el que ha aconseguit amb l’Osasuna i això és el que avala el seu fitxatge.
Nascut a Berriatua, Biscaia, fa 46 anys, la primera gran oportunitat li arriba a la Reial Societat. Promocionat des del filial, el club li confia el primer equip la temporada 13-14 en la qual disputa la fase de grups de la Champions, i a la lliga acaba setè. El curs següent, però, és destituït després d’aconseguir només una victòria en deu partits.
El seu camí a les banquetes continua a Sòria, on entrena el Numància durant tres temporades a Segona i per poc no el puja a Primera. Cau a la final de play-off contra el Valladolid. Per ascendir el fitxa l’Osasuna la temporada següent, la 2018-2019, i Arrasate no falla. Ascendeix directe com a campió de Segona i amb això comença l’idil·li de Jagoba i El Sadar.
Sis temporades a l’Osasuna, 256 partits entre totes les competicions. 102 victòries, 65 empats i 89 derrotes. Sempre lluny del descens, mai acaba per davall l’onzena posició i aconsegueix, a més, dues fites, les dues la temporada passada, la 2022-2023. Arriba a la final de Copa, que perd contra el Madrid, i fica l’equip a Europa setze anys després. Acaba setè i es classifiquen per a la Conference League. Aquí possiblement trobam l’única taca grisa, ja que no passen la fase prèvia contra el Bruges. Res que faci deslluir la seva trajectòria a El Sadar.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost