Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El Poblense ha demanat a la Conselleria de Salut ampliar l'aforament fins als 2000 espectadors
S’esgota el temps i els partits per al Poblense. Queden tres finals per endavant per poder aconseguir la salvació. La primera serà diumenge contra el Melilla, un enfrontament que podreu seguir en directe per IB3 Televisió.
A l’anada, a Melilla, els blaugrana varen cometre errades i començaren perdent 3 a 0. La remuntada va estar a prop però el partit, al final, va acabar 3 a 2. Aquesta setmana toca corregir els errors de la primera volta per sumar els tres punts.
De les tres finals que queden, dues es disputaran al Municipal de sa Pobla. La salvació passa per guanyar a casa. I precisament, per aquest enfrontament contra el Melilla, el Poblense ha demanat a la Conselleria de Salut que l’aforament diumenge al Municipal de sa Pobla es pugui ampliar fins als 2000 aficionats.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061