Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

El Poblense ha demanat a la Conselleria de Salut ampliar l'aforament fins als 2000 espectadors
S’esgota el temps i els partits per al Poblense. Queden tres finals per endavant per poder aconseguir la salvació. La primera serà diumenge contra el Melilla, un enfrontament que podreu seguir en directe per IB3 Televisió.
A l’anada, a Melilla, els blaugrana varen cometre errades i començaren perdent 3 a 0. La remuntada va estar a prop però el partit, al final, va acabar 3 a 2. Aquesta setmana toca corregir els errors de la primera volta per sumar els tres punts.
De les tres finals que queden, dues es disputaran al Municipal de sa Pobla. La salvació passa per guanyar a casa. I precisament, per aquest enfrontament contra el Melilla, el Poblense ha demanat a la Conselleria de Salut que l’aforament diumenge al Municipal de sa Pobla es pugui ampliar fins als 2000 aficionats.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat