El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El Poblense ha demanat a la Conselleria de Salut ampliar l'aforament fins als 2000 espectadors
S’esgota el temps i els partits per al Poblense. Queden tres finals per endavant per poder aconseguir la salvació. La primera serà diumenge contra el Melilla, un enfrontament que podreu seguir en directe per IB3 Televisió.
A l’anada, a Melilla, els blaugrana varen cometre errades i començaren perdent 3 a 0. La remuntada va estar a prop però el partit, al final, va acabar 3 a 2. Aquesta setmana toca corregir els errors de la primera volta per sumar els tres punts.
De les tres finals que queden, dues es disputaran al Municipal de sa Pobla. La salvació passa per guanyar a casa. I precisament, per aquest enfrontament contra el Melilla, el Poblense ha demanat a la Conselleria de Salut que l’aforament diumenge al Municipal de sa Pobla es pugui ampliar fins als 2000 aficionats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets