Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
L'ex-ambaixador dels Estats Units a Espanya ha dit que l'administració Trump està generant "patiment"
L’exambaixador dels Estats Units a Espanya durant el govern de Barack Obama, James Costos, i la seva parella, el dissenyador Michael Smith, han estat nomenats Veremadors d’Honor per la Denominació d’Origen Mallorca Pla i Llevant.
El diplomàtic, que està molt vinculat a Mallorca, s’ha referit a l’actual inquilí de la Casa Blanca. “Estem de celebració i no tinc ganes de parlar de política”, ha dit, per després afegir que l’administració Trump està generant “patiment” i que “no creu que ell representi Amèrica”.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre