Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El pivot del Class Sant Antoni, autor de deu triples dissabte passat, amenaça el Palmer i somia amb l'ascens
Topada de trens del bàsquet balear diumenge a IB3. Després d’aniquilar a triples el Tarragona, el pivot del Class Sant Antoni, Jan Zidek, ja ha anat a recollir la seva recompensa: un tomahawk per agafar forces abans d’enfrontar-se al Palmer.
Jan Zidek llença des de la línia de tres els seus tomahawks. Els deu que va ficar davant l’Ibersol Tarragona ha fet que sigui el jugador més valorat del darrer matx a casa.
En companyia de Jaime Llamas, compleix la tradició de fer-se amb la peça de carn que un patrocinador del club atorga a l’MVP portmanyí de la jornada.
El Sant Antoni aumula quinze victòries seguides en línia. Diumenge a Son Moix en cercaran la setzena.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia