Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Cinc importadors nipons són atrets aquests dies a les Pitiüses per la Cambra de Comerç i la direcció general de Comerç
Eivissa vol donar a conèixer els seus productes alimentaris al Japó i per aquest motiu avui hi han arribat cinc importadors des del país nipó… La Cambra de Comerç d’Eivissa i Formentera ha organitzat fins diumenge que ve una ruta per alguns dels principals cellers d’Eivissa i d’altres empreses.
Els importadors han arribat a l’illa mitjançant la intermediació de la Cambra Hispano-Japonesa i el Govern. La intenció de l’executiu balear és que per al 2020 o 2021 les Pitiüses siguin presents a la Fira de Vi i Gourmet de Tòquio.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc