Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
La votació tendrà lloc el 21 de maig a través d'un sistema telemàtic
La comissió electoral ha proclamat candidat a rector de la UIB al doctor Jaume Carot, únic aspirant en les eleccions que es realitzaran el 21 de maig en una votació a través d’un sistema telemàtic.
El catedràtic d’universitat de Física Teòrica encapçala l’única candidatura a les eleccions. La campanya electoral comença aquest dissabte i finalitzarà el 20 de maig.
La comissió electoral posarà a l’abast de la candidatura espai en el servidor web, enllaç a la web dels candidats, accés a llistes de correu electrònic, espais necessaris per a poder realitzar actes electorals i suport administratiu i econòmic.
Durant la campanya electoral, el doctor Víctor Homar, vicerector de Política Científica i Recerca, assumirà les funcions del rector de manera temporal.
Dilluns que ve venç el termini per a presentar reclamacions en el cens, que es pot consultar al web https://eleccions.uib.cat/rector.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros