Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Far compareixerà demà al Parlament per explicar les anomalies detectades en la seva gestió
155
Jaume Far, director de l’Oficina Anticorrupció ha de comparèixer demà al Parlament per explicar les irregularitats detectades per la Sindicatura de Comptes en la seva gestió. Mentrestant, el president del Partit Popular de balears, Biel Company, ha acusat el PSOE de moure aquestes acusacions com a represàlia per la investigació sobre les vacunacions avançades d’alts càrrecs socialistes. Segons ha afirmat Far a l’entrevista que ha concedit a l’informatiu Matí d’IB3 Ràdio, demà demostrarà “que d’irregularitats n’hi ha ben poques”, i afirma que no està d’acord amb el 90% de les acusacions.
Per altra banda, Far ha dit que esperen rebre les dades dels 1.600 alts carrecs per determinar si n’hi ha que s’han aprofitat de la seva posició per vacunar-se abans del que els tocava, encara que, afirma Far “la conseqüència principal ja s’ha produït”. I és que “la confiança dels ciutadans amb les institucions públiques es guanya difícilment i es perd fàcilment”. També ha defensat que “els càrrecs públics han de fer feina amb integritat i donar exemple d’honestedat”.
El Govern té deu dies per donar el llistat de càrrecs públics vacunats a l’oficina anticorrupció
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles