Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Se'ls acusa, a ell i dos consellers, de cinc delictes
Dos dies després de conèixer que anirà a judici pel Cas Punta Prima, el president del consell de Formentera, Jaume Ferrer, s’ha pronunciat: diu que està tranquil. Anirà a judici amb dos consellers i un exconseller de Gent per Formentera, després del recurs presentat per l’empresari Leo Stober per impedir l’ampliació d’un hotel.
El president del Consell ha assegurat que Stober cerca que se l’afavoreixi en uns interessos urbanístics. L’advocat dels acusats també ha parlat d’extorsió per part de l’empresari. El lletrat ha carregat també contra el jutge. Assegura que en aquesta obertura del judici oral, la Fiscalia no ha acusat i que és una causa que “no està motivada, ni justificada”. També ha recordat que el cas ja va ser arxivat i el conseller Bartomeu Escandell, un altre dels acusats, ha assegurat que quedarà en no-res.
Se’ls acusa de cinc delictes: prevaricació administrativa, desobediència, falsedat, infidelitat en custòdia de documents i coaccions.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat