Troben 30 persones vivint plegades en un sol habitatge a Manacor
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
L'expresident del Consell de Formentera assegura que les contractacions són correctes i que es varen fer "a preu de mercat"
Foto: EUROPA PRESS
165L’expresident del Consell de Formentera, Jaume Ferrer, ha defensat aquest divendres davant els jutjats la utilitat de les enquestes de satisfacció´turística, un dels aspectes pels quals s’ha reactivat el cas Contractes i ha lamentat haver de declarar.
En declaracions als mitjans de comunicació recollides per Europa Press, Ferrer considera que l’única pretensió del PP de posar-li una querella és “instrumentalitzar-la políticament” i treure’n profit. Així mateix, assegura que tots els treballs es varen fer i que ell no ha firmat cap contracte. En aquest sentit, ha insistit que les contractacions són correctes i que es varen fer “a preu de mercat”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
29 han desembarcat a la localitat de ses Illetes