Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Rep la vara de comandament, després de dos anys de govern de Bernat Quetglas
El president del PP de Maria de la Salut, Jaume Ferriol, és el nou batle de la localitat, després d’haver assumit la vara de comandament en compliment del pacte de governabilitat amb XMaria.
Ferriol s’ha compromès “a continuar millorant la qualitat de vida dels mariandos”. “Seguiré una línia continuista, complint amb els projectes que ens marquem fa dos anys”, ha apuntat, ha informat el PP en un comunicat.
Com a objectiu en aquests vuit mesos que queden de legislatura, el nou batle s’ha marcat el de “continuar amb la tramitació del planejament urbanístic i licitar una nova escoleta”.
En la presa de possessió que s’ha celebrat aquest dissabte en el Casal de Cultura del municipi, Ferriol ha estat acompanyat per la secretària general del PP de Balears, Sandra Fernández, el president del PP de Mallorca, Llorenç Galmés, i altres presidents de juntes locals.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit