Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Rep la vara de comandament, després de dos anys de govern de Bernat Quetglas
El president del PP de Maria de la Salut, Jaume Ferriol, és el nou batle de la localitat, després d’haver assumit la vara de comandament en compliment del pacte de governabilitat amb XMaria.
Ferriol s’ha compromès “a continuar millorant la qualitat de vida dels mariandos”. “Seguiré una línia continuista, complint amb els projectes que ens marquem fa dos anys”, ha apuntat, ha informat el PP en un comunicat.
Com a objectiu en aquests vuit mesos que queden de legislatura, el nou batle s’ha marcat el de “continuar amb la tramitació del planejament urbanístic i licitar una nova escoleta”.
En la presa de possessió que s’ha celebrat aquest dissabte en el Casal de Cultura del municipi, Ferriol ha estat acompanyat per la secretària general del PP de Balears, Sandra Fernández, el president del PP de Mallorca, Llorenç Galmés, i altres presidents de juntes locals.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat