Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Rep la vara de comandament, després de dos anys de govern de Bernat Quetglas
El president del PP de Maria de la Salut, Jaume Ferriol, és el nou batle de la localitat, després d’haver assumit la vara de comandament en compliment del pacte de governabilitat amb XMaria.
Ferriol s’ha compromès “a continuar millorant la qualitat de vida dels mariandos”. “Seguiré una línia continuista, complint amb els projectes que ens marquem fa dos anys”, ha apuntat, ha informat el PP en un comunicat.
Com a objectiu en aquests vuit mesos que queden de legislatura, el nou batle s’ha marcat el de “continuar amb la tramitació del planejament urbanístic i licitar una nova escoleta”.
En la presa de possessió que s’ha celebrat aquest dissabte en el Casal de Cultura del municipi, Ferriol ha estat acompanyat per la secretària general del PP de Balears, Sandra Fernández, el president del PP de Mallorca, Llorenç Galmés, i altres presidents de juntes locals.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals