Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

L'ex dirigent assegura que el futur del partit passa per no mirar cap a Catalunya sinó només als problemes de Balears
I tambDies després de fer oficial la seva dimissió al capdavant del PI, Jaume Font fa autocrítica. Assegura que no se sent traït, però sí que admet que es va equivocar a confiar massa en algunes persones. Demana una llista única al pròxim congrés del partit on els líders siguin gent nova. Ell es descarta tant per anar a llistes, com per a fundar un nou partit.
La imatge de Jaume Font al Parlament ha estat un clàssic durant dècades. Fins ara, que ha passat a ser aquesta: servint cafès al seu restaurant. Ja dimitit al PI i admet els seus errors: haver confiat massa en segons quines persones, haver cedit en el terme “regionalisme”.
La mirada d’un sector del partit cap a Catalunya ha estat un dels detonants de la crisi.
Un altre motiu va ser la negativa a formar part de l’equip de Govern del Consell de Mallorca.
Espera un congrés abans de l’estiu, sense llistes de’n Font o en Melià, sinó amb consens. Ell no s’hi presentarà, ni tampoc partirà a cap a altre partit.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys