Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
El director de Tito's pretén obrir ara un litigi contra l'exfiscal Subiran i l'exjutge Penalva pel seu procediment en la instrucció del cas
Després de cinc anys, Jaume Lladó, director de sales de festa del Grup Cursach, és un dels quals a qui la Fiscalia ha retirat els càrrecs que se l’imputaven. A la sortida de l’Audiència de Palma, Lladó ha mostrat la seva indignació: “No oblid i no perdon”. El director de Tito’s ha dit que pretén obrir un litigi contra l’exfiscal Subiran i l’exjutge Penalva pel seu procediment durant la instrucció inicial de la causa. “Avui posam punt final a cinc anys d’un procés que, en el meu cas, no té ni cap ni peus”, ha criticat Lladó.
Per la seva banda, l’ex directora general de Turisme del Govern de les Illes, Pilar Carbonell, la qual va haver de dimitir del càrrec, també se li ha retirat l’acusació i ha recordat el que va dir ara fa cinc anys: “mai no vaig afavorir ni Cursach ni cap empresari. La veritat sempre sura”. Sobre si presentarà accions contra Penalva i Subiran, Carbonell ha dit que per part seva no presentarà accions contra Penalva i Subiran, però sí que ha admès que voldria saber “la veritat” que s’amaga darrere aquest cas. “Jo estic tranquil·la, i el qui no hagi fet les coses bé, que ho tengui en la seva consciència”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los