Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Tres exalts càrrecs admeten que varen adjudicar contractes a dit a l'empresa Nimbus
Imatge d'arxiu./EFE
78L’expresident Jaume Matas ha quedat absolt al darrer judici que tenia pendent, la darrera peça del cas Palma Arena. Matas ha comparegut per videoconferència des de la presó d’Aranjuez a una vista celebrada a Palma i ha estat informat que quedava exculpat després que l’advocada de la comunitat hagi retirat l’acusació contra ell. Els que sí han estat condemnats són 3 dels seus exalts càrrecs.
L’exgerent del velòdrom, Jorge Moisés, ha reconegut els delictes de prevaricació i suborn i ha acceptat una condemna de 2 anys de presó, una multa de 7.000 euros i pagar una indemnització de 7.000 euros més a la comunitat.
L’exdirector d’Esports, José Luis Ballester “Pepote” i l’excap de gabinet, Jane king, accepten penes d’inhabilitació per prevaricació. Reconeixen que varen participar en l’adjudicació de contractes a dit a l’agència de publicitat Nimbus. A més, Moisés va cobrar una comissió de 7.000 euros per aquest tracte de favor.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou