Els cinc locals de la plaça des Born de Ciutadella perdran les terrasses amb la tornada dels cotxes
El canvi també suposarà la tornada de les 130 places d'estacionament, que seran gratuïtes
El tennista de Santanyí ha superat l'italià per un contundent 6-2, 6-1
225
Cara a cara el número 95 del món i el 18. Es podria pensar que Fabio Fognini toca tenir un migdia plàcid a Marbella però Jaume Munar li té la mesura presa. El va guanyar fa dos anys a Buenos Aires i avui ha repetit. Des del prinicipi, el santanyiner s’ha sentit més còmode a una pista on ja va jugar la setmana passada i on va arribar a la final del Challenger de la glamurosa localitat andalusa.
Ha fet una declaració d’intencions al primer joc del partit en rompre el servei del seu rival. S’ha mostrat molt segur quan li ha tocat treure, ha fet 3 punts de servei directe en tot el matx, mentre que Fognini no n’ha fet cap. Munar ha dominat tots els aspectes del joc i s’ha fet fort des del fons de la pista. Ha tancat el primer set amb un 6 a 2.
Encara ha anat millor la segona mànega i això que Fognini, amb el seu servei, se n’ha enduit el primer joc. Ha estat un miratge perquè els 6 posteriors han estat per a Jaume Munar, més agressiu i decidit que l’italià. A quarts, Munar s’enfrontarà demà al bielorús Ilya Ivashka, número 115 del mon que ha superat Alejandro Davidovich en dos sets.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El canvi també suposarà la tornada de les 130 places d'estacionament, que seran gratuïtes
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara