Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

Va caure contra Taylor Fritz per 6-4, 2-6 i 7-6 en un partit molt disputat
Ho va tenir molt a prop, però finalment Jaume Munar no va poder assolir els vuitens de final d’Indian Wells. El jugador local, el nord-americà Taylor Fritz, número 20 del món, va imposar el seu servei i la seva força per endur-se un partit duríssim de dues hores i 49 minuts damunt la pista.
La igualtat va ser la tònica de la primera mànega. Al setè joc, que va durar més de 14 minuts, Munar va disposar de sis pilotes de trencament i no en va aprofitar cap. Fritz va guanyar el seu servei i, llançat, es va apuntar la primera mànega per 6-4. Munar, molt centrat, va continuar dins el partit i s’apuntà el segon set amb un 6-2. Tot tornava a començar al tercer set, en què Fritz s’avançà amb un 4-1. Quan el partit ja pareixia decidit, Munar va fer patir Fritz i va aconseguir dur el partit al tie-break. Aquí, el nord-americà va ser superior i se l’apuntà per 7-2.
Avui és el torn de Rafel Nadal, que cercarà els quarts de final contra Reilly Opelka.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases