Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
El santanyiner ha hagut d'abandonar el partit davant Kokkinakis al primer set. La incògnita ara és saber si el tennista balear arribarà en condicions a Roland Garros
151
Falten 18 dies per a l’inici de Roland Garros i ara mateix la participació de Jaume Munar al Grand Slam francès és una incògnita. El tennista de Santanyí s’ha lesionat avui horabaixa en el seu partit de debut al Masters 1000 de Roma.
Munar perdia la primera mànega davant Kokkinakis per 4-2. Al primer punt del setè joc, el mallorquí ha servit i ha estat incapaç de tornar la restada de l’australià. Automàticament, ha anat cap a la xarxa i ha donat per finalitzada la seva presència al torneig italià.
Tot fa pensar en un problema muscular. L’abast de la lesió serà la que determinarà si Munar arribarà a temps per competir en condicions a Roland Garros.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya