Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
El santanyiner ha guanyat l'Obert d'Andalusia i té l'objectiu d'entrar al Top40 ATP
75
El tenista Jaume Munar prepara la temporada de terra a Manacor, a les pistes de la Rafa Nadal Academy. El 2022 ha començat amb bons resultats pel santanyiner que va iniciar l’any a Austràlia: “Venia d’unes temporades en les que no acabava d’assolir el meu nivell. Enguany estic sent més regular i esper que sigui així tota la temporada”. “A la pista he madurat. Esportivament també he millorat en molts aspectes. Ara som més capaç de prendre decisions a moments complicats”.
Munar és el 99 del rànquing ATP mundial i ha aconseguit la victòria a l’Obert d’Andalusia: “Va ser una victòria important per confirmar el bon camí. Al torneig de Marbella m’hi sent molt agust i ja hi havia arribat a 3 finals. Enguany l’objectiu és aconseguir entrar al Top40”
El tenista no participarà al Mútua Madrid Open: “Un dels objectius d’aquesta temporada és jugar menys i fer-ho millor. Jugaré un challenge 125 a Bordeus i després seré a París que és una data important i única al calendari. París és molt especial per jo des de ben petit”.
Escolta aquí l’entrevista completa a IB3 a la carta
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil