Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El tennista santanyiner, que ha tengut problemes a l'esquena, ha perdut 6-3 i 6 a 0 contra Altmaier
Jaume Munar diu adeu al Masters 1000 de Madrid de la pitjor manera possible, lesionat. A l’inici del partit, hem vist el santanyiner amb força i amb cops contundents. Daniel Altmaier també estava centrat i ens ha deixat grans punts.
Però l’enfrontament s’ha acabat de tòrcer en el 3 a 4. Munar ha estat atès per unes molèsties a la part baixa de l’esquena. I a partir d’aquest moment, el santanyiner ja no ha estat el mateix. El cos no li ha respost i l’alemany aprofita la situació per tancar el primer set, 3 a 6.
A la represa, Munar no ha pogut capgirar la situació. Els problemes a la part baixa de l’esquena continuaven i no l’han deixat competir al seu millor nivell. I Altmaier, sense pietat, ha anat sumant punts i jocs al seu caseller.
El partit ha acabat amb una nova errada del santanyiner. Triomf de Daniel Altmaier per la via ràpida, 0 a 6. Jaume Munar s’acomiada de Madrid als vuitens de final, la seva millor actuació a un Masters 1000.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella