Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

El mallorquí derrota en dos sets Taro Daniel i aquest divendres s'enfrontarà a l'eslovac Martin Klizan, 112 del món
@jmunar_38
27Jaume Antoni Munar segueix endavant al torneig de Kitzbuhel, Austria, de categoria ATP 250. El mallorquí ha derrotat al japonés Taro Daniel en dos sets, 7-6, 6-3, i s’ha classificat per les semifinals del torneig, la que serà la seva primera semifinal en un torneig professional.
Al partit d’aquest dijous Jaume Munar ha anat de menys a més. Al primer set ha remuntat un 4-0 en contra per acabar guanyant-lo al tie-break. Al segón set no ha afluixat, ha aconseguit trencar el servei de Daniel en dues ocasions i ha acabat impossant-se per 6-3.
El rival a la semifinal serà Martin Klizan, número 112 del món. El tennista eslovac ha necessitat tres sets per derrotar al croat Dusal Lajovic.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions