El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
Andreu Cladera serà Dragut, amb Jaume Llompart de Lloctinent i Martí Cifre com a abanderat
Jaume Simó Oliver serà Joan Mas el dia més important de l’any per als pollencins, el dia de La Patrona, el 2 d’agost. Va obtenir més de 1.500 vots a les eleccions celebrades ahir. Els Moros estaran comandats per Andreu Cladera Marquès, triat Dragut amb 1.399 vots. El compte enrere per a La Patrona ja ha començat.
Coes i coes als Jardins de Joan March. Urnes preparades, les paperetes també, i el DNI a la mà. És Pollença, són les votacions i és un dels dies més esperats de l’any. Cinc candidats es presentaven per ser el líder cristià, Joan Mas.
Tots els candidats sabien el crit, però qui el dirà dia 2 d’agost serà Jaume Simó Oliver. Dels 3.000 pollencins que hi varen votar, 1.575 varen apostar per ell.
L’antagonista de Joan Mas és en Dragut, el líder dels Moros, amb l’ajuda del Lloctinent i l’Abanderat. El triomfador, amb 1.399 vots va ser Andreu Cladera Marquès.
La darrera votació decidia la candidatura a Ajuntament Vella.
Amb els candidats triats, i el so dels tambors i les cornetes engrescant els presents, els pollencins ja han donat el SUS a La Patrona.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets