Javi Lara, com gairebé tots els futbolistes i esportistes, vol tornar als entrenaments i a la competició. El jugador de la UD Eivissa ha volgut enviar un missatge a la resta de companys de professió. Creu que els jugadors han d’assolir que no poden tornar a la feina sense cap mena de risc.
El migcampista posa d’exemple tots els treballadors d’altres professions que compleixen amb les seves responsabilitats tot i que s’exposen a un possible contagi.
Lara reconeix sobretot el gran sacrifici que estan fent els sanitaris i els policies per la resta de la població. L’andalús considera que ara és el moment ideal per demostrar que els futbolistes són solidaris i que no estan per damunt ningú.
No s'han perdut la cita la presidenta del Govern, Marga Prohens, i el batle de Palma, Jaime Martínez, a més de regidors i altres representants polítics dels partits del PP i Vox
Això després de rebutjar el recurs que presentà l’Ajuntament contra la decisió cautelar del TSJIB per la denúncia de 22 empresaris contra la conversió en zona de vianants d’aquesta plaça