Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'advocat i exfutbolista creu que no hi hauria d'haver ni ascensos ni descensos
La incertesa per saber què passarà a Primera i Segona Divisió fa que es plantegin moltes qüestions. Si finalment la competició, pel motiu que sigui, s’ha de suspendre definitivament, què passarà amb la classificació?
Una de les qüestions és saber si hi haurà descensos. Hem parlat sobre aquest tema amb un advocat que està ben damunt del tema, és l’exfutbolista del Saragossa Javi Paredes.
El Jabalí, com el coneixien a la seva etapa com a futbolista, creu que la solució més justa seria donar la temporada per nul·la a tots els efectes, sense ascensos ni descensos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades