Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'Hestia Menorca prepara el partit amb el Cantàbria (dissabte, 19:30 h) disposat a trencar la ratxa de derrotes; Rosen Barchovski, seleccionador de Bulgària, present a Bintalfa
L’Hestia Menorca afronta el partit contra el Cantàbria (dissabte, 19:30 h), amb la urgència de trencar la ratxa de cinc derrotes. Manquen vuit jornades per acabar el calendari regular i l’equip de Torrelavega està a només una victòria del conjunt de Javi Zamora. Però la preocupació primera de l’entrenador madrileny és recuperar l’equip mentalment després de la darrera desfeta a la pista de l’Alacant (96-68), un altre rival directe, i contra el qual es va perdre el partit i el bàsquet-average. Zamora apel·la al compromís i l’ètica de treball de l’equip.
El Cantàbria té vuit victòries, una manco que l’Hestia, i només ha guanyat un dels darrers nou partits que ha jugat com a visitant, i ha estat a la pista del Morón, el darrer classificat. A la primera volta, l’Hestia es va imposar 86-87, després d’una pròrroga. Zamora ha analitzat el rival i les claus per aconseguir una desena victòria cada vegada més necessària.
La sessió d’aquest matí l’ha seguida des de la grada el seleccionador de Bulgària, Rosen Barchovski, pendent de les evolucions especialment dels seus jugadors Pavlin Ivanov i Emil Stoilov. El partit entre l’Hestia i el Cantàbria és demà a les 19.30 h.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada