El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'Hestia Menorca rep el Reial Betis (dissabte; 17 h) amb la cursa oberta per jugar el play-off d'ascens; Omar Lo, recuperat de la lesió al bessó dret, jugarà
L’Hestia Menorca vol alimentar les seves opcions de jugar el play-off d’ascens a la Lliga ACB. Tot està en funció de guanyar dissabte el Reial Betis (17.00) i, si es pot, recuperar un basket-average advers de 31 punts. És el darrer partit a Bintalfa de la fase regular.
L’entrenador Javi Zamora ha comparegut en roda de premsa. El madrileny considera que les informacions sobre el futur de l’equip andalús a la categoria -que parlen d’una possible permuta de la seva plaça amb el Palmer Mallorca- no afectaran el seu moment de forma i resultats i que l’Hestia no ha de pensar en el basket-average.
Zamora ha confirmat que Omar Lo podrà jugar, una volta s’ha recuperat de la lesió al bessó dret.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle