L'Hestia Menorca estrena la segona volta a la pista de l'Ourense (dissabte, 17 hores); l'aler suec Wil Falk, baixa per un procés víric
L’Hestia Menorca reprèn la competició a la Primera FEB amb la visita a la pista de l’Ourense (dissabte, 19 hores). Javi Zamora ha comparegut en roda de premsa i ha manifestat que, si no hi ha cap contingència física important, la confecció de l’actual plantilla dona per fer una bona segona volta i aconseguir l’objectiu de la permanència.
L’equip de l’exseleccionador Moncho López és sisè amb 10 victòries, quatre més que l’equip de Javi Zamora. El madrileny ha destacat del rival gallec el fet que s’hagi colat entre projectes més solvents econòmicament.
L’expedició menorquina ja és cap a Galícia, amb la baixa de Wil Falk, que ha quedat a Menorca per un procés víric. L’equip farà una sessió de tir a l’escenari del partit diumenge matí. A la primera volta, l’Ourense es va imposar 65-84.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut