Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'Hestia Menorca s'estrena davant el Monbus Obradoiro, tot aspirant a l'ascens a l'ACB (dissabte, 19.30 h); el tècnic madrileny, amb tots els jugadors disponibles, segur de plantar cara
S’han acabat les proves. La triple representació balear a Primera FEB engega aquest cap de setmana la temporada oficial. L’Hestia Menorca ho farà davant el Monbus Obradoiro, un rival de pinyol vermell que no amaga el seu propòsit: tornar a l’ACB.
Les cares de màxima concentració, de rigor competitiu, dominen a l’escenari del teatre dels somnis de Bintalfa. A hores d’estrenar el curs 2025-2026, Javi Zamora ha aconseguit fer dos entrenaments amb la plantilla al complet. Suficient, assegura el madrileny, per arribar a la primera cita en condicions de competir.
El Monbus Obradoiro és el primer rival. Un projecte reformulat de cap a peus, per renovar l’objectiu de tornar a l’ACB. El tècnic Diego Epifanio lidera un grup carregat de talent, físic i experiència.
Serà el primer dels tres partits consecutius que l’Hestia jugarà davant la seva afició. Un regal inesperat del calendari, que l’equip vol aprofitar per començar la lliga de la millor manera possible.
Ho farà amb tothom disponible. També amb Nico Galette. El transfer ha arribat a temps per tramitar la seva fitxa.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat