Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'entrenador del Mallorca confia a puntuar davant el Barça. El mexicà assenyala Lewandowski com el principal perill del rival i lleva importància a les baixes dels blaugranes
Javier Aguirre agafa la paraula 48 hores abans del partit contra el Barça a Son Moix. Hem estat amb el mexicà, que desitja, lògicament, una victòria davant el conjunt blaugrana per reforçar la seva idea de joc i reforçar encara més la confiança dels futbolistes. No serà fàcil, arriba un equip que només ha encaixat un gol. Aguirre reconeix que a més de la bona feina defensiva habitual, el partit exigirà als seus homes determinació de cara a la porteria rival.
Així respira l’entrenador del Mallorca just abans del primer partit a Son Moix contra un dels grans. Clicau per veure l’entrevista sencera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital