Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
El nou tècnic de la UD Eivissa diu que l'arribada a l'illa és la seva ''oportunitat''
Javier Baraja promet ”treball, feina i més feina”, en la seva presentació com a entrenador de la UD Eivissa. Assegura que aquest és el mètode. I davant el desconeixement dels aficionats blaucels sobre la seva trajectòria, diu que el més important és que l’afició vagi al mateix vaixell que club i equip. Ha reconegut que l’opció d’entrenar per primera vegada un equip de la lliga de futbol professional és ”l’oportunitat” de la seva carrera com a entrenador i se sent agraït.
Per la seva banda, el president de la UD Eivissa, Amadeo Salvo, diu que el club tenia apuntat el nom de Baraja des que el 2020, als play-offs exprés de Màlaga, podia ser un rival el Valladolid Promeses, dirigit per l’ara nou tècnic de l’Eivissa.
A la presentació també hi ha estat present el director esportiu del club, Miguel Ángel Gómez. Qüestionat per fitxatges, no ha volgut donar noms, però ha assegurat que tenen clars els perfils. També sobre l’arribada de jugadors, Amadeo Salvo ha visualitzat com està de costós trobar habitatges a Eivissa per a aquests.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació