L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El nou president de l'Argentina jura el càrrec entre crits de "llibertat, llibertat"
Entre víctors i aplaudiments arribava Javier Milei al Congrés de la Nació. Un pic allà, abans d’entrar, saluda els milers de seguidors que s’amunteguen al carrer i que segueixen a través de pantalles gegants tot l’acte. Això era minuts abans de jurar el càrrec.
Una vegada dedins, al so de “llibertat, llibertat”, Javier Milei jurava el seu càrrec. Ho ha fet davant el president sortint, Alberto Ángel Fernández, qui a continuació li entrega la banda i el bastó que representen el càrrec, però també davant els diputats i senadors, i nombroses representacions internacionals. Entre ells, el rei Felip VI, que també ha participat en el besamans posterior.
Mentrestant, al carrer, seguidors del nou líder argentí esperaven la sortida de Milei per proclamar el seu primer discurs com a president del Govern argentí. Un discurs en el qual ha insistit que la situació del país és crítica i d’emergència.
Javier Milei serà el president de l’Argentina, si no hi ha denous, fins al 2027.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari