Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El repte és trobar una sortida a la difícil situació econòmica que passa l'emblemàtic cinema cooperatiu
Les eleccions per triar la nova Junta Directiva de CineCiutat han donat la victòria a Javier Pachón, que ha estat president els darrers 2 anys. En les eleccions d’avui, s’hi han presentat 3 propostes i se n’han triat 7 càrrecs. Pachón que s’ha presentat per a president de la proposta A, ha rebut el màxim suport dels 114 socis que han votat. L’acompanyaran dos integrants més de la seva llista; Marcos Robledo com a vicepresident i Ignacio Bergillos com a secretari. La nova tresorera en canvi, Verónica Moreno, és de la candidatura B.
La davallada d’associats, de 1.300 fa 5 anys, a 969, a dia d’avui afavoreix que hi hagi més despeses que ingressos. El repte és trobar una sortida a la difícil situació econòmica que passa l’emblemàtic cinema cooperatiu i pel qual paguen 10 mil euros mensuals per situar-se a s’Escorxador.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat