Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Ha estat president del Reial Club Nàutic de Palma i, actualment, presideix la Reial Federació Espanyola de Vela
Javier Sanz Fernández, fotografia facilitada per l'Autoritat Portuària.
189Javier Sanz ha pres possessió com a president de l’Autoritat Portuària de Balears (APB) una vegada s’ha publicat en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) l’ordre del Ministeri de Transport, Mobilitat i Agenda Urbana. L’Autoritat Portuària ha informat aquest dijous, a través d’un comunicat que, amb el nou nomenament, Sanz passa a substituir al fins ara al capdavant del càrrec, Jaume Colom.
El Consell de Govern va nomenar Sanz com a nou president de l’APB el primer de setembre passat i, una vegada comunicada la designació a la ministra de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Raquel Sánchez, se n’ha fet la publicació al BOE.
L’ara president va néixer a Madrid el 1949; és llicenciat en Econòmiques i té un Màster d’Administració i Direcció d’Empreses, i la seva trajectòria professional ha estat lligada a l’empresa privada en càrrecs d’alta direcció. Així mateix, ha estat president del Reial Club Nàutic de Palma i, actualment, presideix la Reial Federació Espanyola de Vela.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat