Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La novel·la conta la història fantàstica d'un professor de Dublín que cerca el sant Greal a Madrid
Amb l’absència destacada del president de la Generalitat, Jaume Puigdemont, i també del rei Felip VI, i just després que el grup Planeta anunciàs el trasllat de la seu social a Madrid, diumenge vespre es va lliurar a Barcelona el Premi Planeta 2017.
L’escriptora Carmen Posadas fou l’encarregada de donar a conèixer la decisió del jurat del guanyador del premi literari amb major dotació econòmica després del Nobel, més de 600.000 euros. És l’escriptor i periodista aragonès Javier Sierra per la seva novel·la ‘El fuego invisible’. Conta la història fantàstica d’un professor de Dublín que cerca el sant Greal a Madrid.
La novel·la finalista amb 150.000 euros de premi és ‘Niebla en Tánger’ de Cristina López Barrio.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora