Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Una malaltia rara que afecta dos infants a Eivissa i un centenar de persones en el conjunt del país
La plaça de Jesús, a Santa Eulària des Riu, ha acollit aquest dissabte una jornada solidària en favor de les persones amb la síndrome del KBG, una malaltia rara que afecta dos infants a Eivissa, i un centenar de persones en el conjunt del país.
La síndrome KBG es dona per mutacions a un gen i pot tenir múltiples manifestacions entre elles: retard motor, absència de parla o anomalies musculars. Així, tot el recaptat anirà destinat a la investigació d’aquesta malaltia rara. No era l’únic objectiu solidari de la jornada.
Tot en una nova edició de Fun & Trucks, una iniciativa per dinamitzar els mesos de temporada baixa que es va engegar el 2019 i que se celebra dos diumenges al mes. Castells inflables, pintacares, tallers nadalencs… eren algunes de les activitats programades per aquest diumenge.
La nota musical l’ha posat la banda ‘The Three Wise Monkeys’ i les seves versions de clàssics del rock.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes