Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
La presidenta del Consell avança que hi ha d'altres touroperados interessats
146
El touroperador Jet.2 ha traslladat al Consell Insular de Menorca l’interès per absorbir més de 40.000 places de les que Thomas Cook oferia a l’illa de cara a la pròxima temporada. És pràcticament la meitat de les 90.000 que la fallida del touroperador britànic ha deixat a l’aire. Ho ha anunciat la presidenta del Consell Insular de Menorca, Susana Mora, en el plenari celebrat aquest dilluns al dematí.
Al mateix temps, Mora ha avançat que hi ha d’altres touroperadors interessats en fer-se amb part d’aquestes places, per la qual cosa s’ha mostrat ‘optimista tot i la prudència’. La màxima dirigent menorquina sosté que ‘sembla que el mercat s’equilibra més ràpid del previst’.
Unes explicacions fetes en resposta a una proposta del PP, que reclama que s’elabori un pla de xoc insular per fer front a la caiguda de Thomas Cook. Una petició que no ha estat acceptada per l’equip de govern, qui defensa que ja s’ha fet feina en aquest sentit. En aquest sentit, Mora també ha avançat que a la World Travel Market de Londres la campanya turística se centrarà en el component emocional, per mirar d’atraure turistes anglesos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya