Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Un dels policies que el va investigar assegura que Harrak planejava integrar-se a la Jihad i perpetrar un atemptat
El jihadista detingut a Son Gotleu l’any passat, Mohamed Hrrak, manté que va ser col·laborador del Centre Nacional d’Intel·ligència (CNI).
Aquest dijous ha estat jutjat a l’Audiència Nacional i ha explicat al tribunal que va ser ell qui espontàniament els va oferir la seva col·laboració. Assegura que el CNI li va encarregar cercar simpatitzants de l’ISIS a través de les xarxes socials per obtenir informació. Harrak justificava així els contactes que mantenia amb simpatitzants del Daesh.
Els testimonis han contradit la seva versió. Un dels policies que el va investigar assegura que Harrak planejava integrar-se a la Jihad i perpetrar un atemptat. A més, el seu excunyat ha explicat que els va proposar, a ell i a la seva germana, que formessin part de la Jihad.
La fiscal demana per a l’acusat 10 anys de presó per integració a organització terrorista.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones