Logo IB3N
X

‘Jo en sé més que tu’, el nou concurs d’IB3 Televisió

Si hi voleu participar, podeu enviar un correu electrònic a joensemes@ib3tv.com

09/04/2019

‘Jo en sé més que tu’, el nou concurs d’IB3 Televisió

414

Vos agraden els concursos de televisió? Idò estau atents, perquè IB3 estrenarà d’aquí a un mes ‘Jo en sé més que tu‘. Un format nou, que mai s’ha emès a cap altra cadena.

Es gravarà a Palma i el podreu veure de dilluns a divendres vespre, o millor, hi podreu participar. Només fa falta que envieu un correu a joensemes@ib3tv.com. Això sí, haureu de cercar dos amics o familiars que vos hi acompanyin, ja que hi concursaran tres equips de tres.

L’objectiu: aconseguir tots els dígits per obrir una caixa forta, que acumularà un pot que anirà creixent cada dia.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella