Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Ho intentarà a partir de divendres a la Copa del Món de Szeged, a Hongria, en la modalitat de C2-500
Joan Antoni Moreno afronta ben carregat d’il·lusió la Copa del Món de Szeged, a Hongria. Abans de partit cap a terres hongareses rep l’ànim de tot un referent, Sete Benavides.
A Szeged Joan Antoni té un repte monumental. Palada a palada el pollencí vol assolir la classificació pels Jocs Olímpics de París en el C2-500. És la darrera oportunitat de Moreno de ser a París. Per aconseguir-ho, el mallorquí està centrat. Gestionant la respiració i controla les pulsacions, el mallorquí fuig de qualsevol pressió. El que més clar té el pollencí és que vol tornar d’Hongria amb el bitllet per als Jocs.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Ja són 33 les edicions del concurs gastronòmic del Casino 17 de Gener