Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El canonge i degà emèrit de la Seu acaba de publicar el seu darrer llibre, 'Comprendre la Seu'
Amb els ulls d’un nin enamorat. Així contempla, Joan Bauzà, dia a dia, la majestuositat de la Seu. “Cada dia, quan em despert, tenc per costum rodejar la Seu i això em dóna fe que existeix, que no ha caigut, que és un dia més antiga i un dia més guapa”, explica el canonge i degà emèrit de la Seu, que va connectar amb el temple ja de petit.
Diu que per experimentar-la, necessites temps, que si passes aviat “pots dir que has passat per la Seu, però no que la Seu ha passat per tu”. Una catedral eminentment gòtica, plena de simbolismes. Sobretot fent ús de l’altura, i de la llum. Per això, Joan Bauzà ens proposa que la mirem des dels ulls dels qui la varen idear. El seu darrer llibre, “Comprendre la Seu”, recull aquesta visió.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare