Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El rei emèrit visita per segona vegada Espanya des que va partir a Abu Dhabi
Joan Carles I ha sortit aquest dijous a navegar amb el seu vaixell el Bribón, que ha sortit des del Reial Club Nàutic de Sanxenxo, a Pontevedra. El rei emèrit visita per segona vegada Espanya des que va partir a Abu Dhabi, l’agost de 2020, quan se l’acusà d’irregularitats fiscals. La sortida amb vaixell ha estat marcada per l’expectació mediàtica.
El rei, de 85 anys, ha necessitat en tot moment el suport del seu bastó i ha estat acompanyat per accedir a l’embarcació, on s’ha habilitat una plataforma portàtil per facilitar-li la pujada.
Es preveu que l’estada del monarca a Galícia estigui marcada per la discreció, després del malestar que va causar la seva primera visita en què es negà a donar explicacions sobre la seva fugida del país.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat