Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Segons publica El País, són doblers procedents de fons opacs suposadament gastats en tres exercicis diferents, entre 2016 i 2018, quan ja no estava protegit per la inviolabilitat
73
El rei emèrit, Joan Carles I, vol regularitzar més de 500.000 euros procedents de fons opacs suposadament gastats en tres exercicis diferents, entre 2016 i 2018, quan ja no estava protegit per la inviolabilitat, publica aquest dilluns El País.
Segons aquest diari, l’equip jurídic d’en Joan Carles es va reunir amb responsables d’Hisenda per a traslladar-los una proposta de regularització fiscal dels fons aliens, procedents de l’empresari mexicà Allen Sanginés-Krause, amic del rei emèrit.
El diari precisa que, en almenys dos dels tres exercicis, la suma de fons gastats sense ser declarats a Hisenda suposaria un delicte fiscal, perquè la quantia excedeix els 120.000 euros.
La regularització no està relacionada amb béns a l’estranger, sinó amb l’ús, per part del rei emèrit i alguns familiars seus, de targetes bancàries amb fons opacs, que està sent investigat per la Fiscalia del Tribunal Suprem.
La regularització voluntària pot presentar-se en qualsevol moment abans que l’Agència Tributària obri una inspecció o un jutge citi a declarar com investigat per presumpte frau fiscal o blanqueig de capitals.
El rei emèrit va sortir d’Espanya el mes d’agost passat i resideix des d’aleshores als Emirats Àrabs com a hoste del xeic Mohamed Bin Zayed, príncep hereu d’Abu Dhabi.
Està pendent que el fiscal Juan Ignacio Campos, que dirigeix les tres investigacions obertes pel Ministeri Públic contra l’ex monarca, arxivi les investigacions o presenti una querella.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma
El succés va tenir lloc aquest dijous, després d’una baralla per un robatori