Es Molinar dels anys vuitanta reviu gràcies a la fotografia i la IA
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
Quedaran per sempre el seu amor per la música i les veus de tots aquells que ha dirigit
La nit començà amb aplaudiments que donaren pas a la música i els gestos. Els de Joan Company: apassionat i amb els ulls brillants durant tot el recital.
Amb l’emoció de qui s’acomiada de la criatura que va crear el 1976. A principi d’any anuncià que deixava la batuta del Grup de Corals de la Universitat de les Illes i el Festival de Pollença n’ha estat el darrer escenari.
Quedaran per sempre el seu amor per la música i les veus de tots aquells que ha dirigit. També les llàgrimes d’aquest dissabte vespre, quan finalment, abaixà el teló.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats