Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
És el càlcul que ha fet l'Observatori de Riscos Naturals i Emergències de les Illes Balears en els termes municipals de Palma i Marratxí
“123.000 persones viuen en zones inundables a les Balears”, ha exposat el director de l’Observatori de Riscos Naturals i Emergències de les Illes Balears en una entrevista a l’Informatiu matí d’IB3 Ràdio. És el càlcul que han fet entre els termes de Palma i Marratxí, i que s’aproxima a la dada que presenta el Ministeri de Transició Ecològica amb 150.000 persones que viuen en zones inundables a les Illes, amb 43 àrees amb risc potencial significatiu d’inundació.
Estrany també exposa que entre Palma i Marratxí, s’ha passat el 1956 de 7 hectàrees urbanitzades a 252 de construïdes dins la plana pluvial de Palma. També ha deixat clar que, ara mateix, “no tenim una situació atmosfèrica com la que teníem fa 15 dies quan va passar la DANA, però que el sòl ja està saturat i l’aigua dels torrents corre amb força, per tant, hem d’estar pendents de desbordaments i inundacions aquest dimarts”.
El director de RiscBal també deixa clar que “som davant un canvi de circumstàncies climàtiques, i que aquests episodis, cada vegada, seran de major magnitud“.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada