Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

C's presentarà una proposta al pròxim ple perquè el regidor de mobilitat de Cort torni de la seva butxaca els 30.000 euros de la multa
El PP i Ciutadans coincideixen en afirmar que la gestió del regidor de mobilitat de Palma, Joan Ferrer, al capdavant de l’SMAP costa doblers. La formació taronnja presentarà una proposta al pròxim ple perquè Ferrer torni de la seva butxaca els 30.000 euros que l’Agència de Protecció de Dades ha imposat a la Societat Municipal per revelació de dades.
Ferrer, però, diu que no pensa pagar la multa de la seva butxaca. Acusa els partits de l’oposició de voler posar l’atenció en aquesta sanció, quan l’important, diu, és el mal ús que varen fer alguns regidors de les targetes d’aparcament. El regidor de mobilitat ha rebut aquest dilluns el suport del batle de Palma, Antoni Noguera.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat