Hauser & Wirth Menorca obre una nova temporada amb una mostra de Martin Creed i ple absolut en el primer dia
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
La segona semifinal serà el proper dijous i el diumenge 21 es farà la gran final
Ja hi ha un primer finalista del quart Torneig de Dramatúrgia de les Balears. Es tracta d’un text de Joan Fullana, director entre d’altres de la sèrie d’IB3 Televisió ‘Mai neva a ciutat’.
La seva obra ‘Nür’ s’ha imposat a la de Vicka Duran en un intens combat celebrat dijous vespre al Teatre Mar i Terra de Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats